lørdag 13. september 2008

Huset vårt..

Endelig nærmer tiden for innflytting seg og to års hardt arbeid og slit for mannen begynner virkelig å gi resultater. Utrolig flink har han vært, som har stått på hver ettermiddag og helg i evigheter. Jeg skal legge inn flere bilder når det begynner å se litt mer klart ut. Men dere får kose dere med disse så lenge.. ;)
FØR:








ETTER:
Kan vel kanskje kalle det mer underveis, det er sånn det ser ut nå hvertfall. Det skal beises og takstein skal legges på inngangspartiet og vi skal ha hvite søyler og fliser der også. Etterhvert kommer det også veranda.
Kjøkken før:








Etter:



Mangler gardiner og vinduene er ikke pusset, men man får hvertfall en idè om hvordan det skal se ut.


Gangen før:








Etter:


Det er ikke helt samme vinkelen, men man ser jo litt hvordan det er. Det er panel i tak og på veggene som er lakkert med en dose hvitt i, så det ikke blir helt trehvitt.


1 kommentar:

  1. Heisann snuppa=) Dette var en hyggelig side med mange flotte bilder! Måtte inn å se vettu=) Tusen takk for hyggelig selskap i går. Det var et knall avbrekk i en ellers ganske så hektisk men bra hverdag! Idag har vel du også en kosedag med dine to håpefulle=) Jeg nyter tida med mine tre idag, bare koser oss og slapper av <3 Deilig!! Vi snakkes plutselig en dag! Ha det fint så lenge, klems fra meg

    SvarSlett

Det hadde vært veldig hyggelig om du ville legge igjen en hilsen hos meg. Det setter jeg stor pris på! :)