mandag 25. august 2008

Første innlegg

Da var jeg også blitt en blogger :) Tenkte det kanskje var litt greit, siden vi har venner og familie rundt omkring i Norge og verden. Da kan de følge med her når de har lyst.

Nå nærmer det seg innflytting med stormskritt. I over 2 år har min driftige elskling holdt på å bygge rede for meg og våre to kjærlighetsbarn. Jeg gleder meg virkelig til vi kan flytte inn. Det blir såå bra. Vi får et stort hus og det har blitt akkurat sånn som vi vil ha det. Ikke har det vært mye uenigheter underveis heller. Tenk at vi snart skal flytte fra mamma, ikke at det er lange biten opp til oss. Men vi har vært fire generasjoner under et tak og 7 mennesker og to kattepuser de siste to årene. Det blir rart å flytte, men endelig får vi eget hus. *Hopper litt for det*

2 kommentarer:

  1. KUNNE NOK ALDRI BODD HOS MAMMA DA JEG VAR 29ÅR GAMMEL

    SvarSlett
  2. Nå har vi bare bodd hos mamma de siste to årene, mens vi pusser opp huset vi skal flytte til. Så jeg er veldig takknemlig for at hun har vært så gjestfri med oss jeg. Det har godt så fint så..

    SvarSlett

Det hadde vært veldig hyggelig om du ville legge igjen en hilsen hos meg. Det setter jeg stor pris på! :)